Si這wnia Center Gym

TRAMPOLINY

S to bezpieczne 獞iczenia, które nie obci捫aj stawów, a jednocze郾ie wzmacniaj mi窷nie. Poza tym skutecznie redukuj tkank t逝szczow oraz pozwalaj pozby si stresu. Ten rodzaj aktywno軼i charakteryzuje si szybk muzyk, energetyczn choreografi oraz 鈍ietn atmosfer. Jest to forma treeningu, która sprawdzi si idelanie zarówno dla Pa, jak i Panów.

NIE BÓJMY SI OBUDZI DRZEMI。YCH W NAS DZIECI!!!

Skakanie na trampolinie kojarzy ci si tylko z dzieci璚 zabaw? To b陰d! Specjali軼i od fitness przekonuj, 瞠 dzi瘯i tej niepozornej czynno軼i mo瞠sz nie tylko poprawi gibko嗆 i koordynacj, ale tak瞠 szybciej spali zb璠ne kalorie.

Na czym polegaj 獞iczenia na trampolinie?

To specjalnie opracowany system treningowy, który pomaga wzmacnia i kszta速owa sylwetk przy jednoczesnym czerpaniu frajdy ze skakania. Do treningu wykorzystywana jest jednoosobowa trampolina o ma造ch rozmiarach, na której wykonuje si 獞iczenia zaczerpni皻e z ró積ych dyscyplin sportowych. Najcz窷ciej jest to kombinacja wolnych i szybkich skoków, 獞icze znanych z aerobiku i dynamicznych „biegów” w miejscu.

Zalety 獞icze na trampolinie

Udowodniono, 瞠 skakanie na trampolinie jest dziesi耩 razy skuteczniejsze ni bieganie. Jak to mo磧iwe? Dzi瘯i nieustannym zmianom grawitacji wi璚ej mi窷ni jest jednocze郾ie zaanga穎wanych w ruch, przez co podnosi si efektywno嗆 獞icze. Co wi璚ej, w czasie godzinnego treningu mo瞠my spali a 800 kcal! Je郵i wi璚 szukasz sposobu na skuteczn utrat kilogramów, ten typ 獞icze jest dla ciebie idealny.

Dlaczego jeszcze warto 獞iczy na trampolinie?

  • skakanie to dobry trening kondycyjny – usprawnia kr捫enie, pomaga w pracy uk豉du sercowo-naczyniowego i dotlenia;
  • to dobra forma aktywno軼i dla osób odchudzaj帷ych si, poniewa przyspiesza przemian materii, stymuluje procesy trawienne i przyczynia si do uwalniania toksyn z organizmu;
  • wzmacnia mi窷nie ca貫go cia豉 i pomaga w kszta速owaniu sylwetki;
  • zwi瘯sza gibko嗆 i koordynacj ruchow;
  • sprawia du穎 rado軼i, zmniejsza poziom stresu i odpr篹a.